o ratata....parerea mea....

Cine cacat este Luminita Ticleanu ? N-am auzit in viata mea de ea...si vorba aia ca am bunica care se uita pe etno.....si nici ea nu stie cine e asta :)))
Oricine ar fi,pe mine ma amuza teribil.Este pe la tv si zice ca un anume Paul,fratele lu' Ciumaca,"i-a denigrat imaginea,ca are 26 de ani de casnicie si ca ea nu i-a facut nici lui si nici sotului ei sex oral ca ea e mai comunista(ce motiv de kkt),ca a platit 2 milioane pe camera de hotel ca sa vina la tv sa faca lumina ca prietenii ei sunt la pamant din cauza scandalului."
Jalnicoooooooooooooooooooo!!! Lasa-te dracu' de milogiile astea ca nu functioneaza!
"Aici in platou e pusa reputatia mea de om" ......nu tace o clipa femeia asta....jur :))))
La cat de jalnica este nu cred nimic din ce zice.Atat de credibila pare....
Paul ala zice ca ea bea 3-4 beri pe zi la care ea zice : "berea are acid si nu beau acid in viata mea" cati oameni am auzit spunand asta si apoi i-am vazut cu cola in pahar :)))))
A vorbit ca o moara stricata juma de ora....aia de la acasa or sa ia amenda ca a vorbit ea neadecvat la orele la care se pot uita minori :))))

Acum canta....playback :))))
Nu si-a dres vocea ca n-are voie cu alcool in platou :))))


PS: as vrea sa vad la tv ca au pus-o astia sa plateasca amenda catre cna :)))))



LATER EDIT : cineva a intrat pe blogul meu de pe gugãl cautand "scandal luminita ticleanu" :))))).....si e tocmai din Franta,Renault , Champagne-Ardenne

No comments: