De sarbatori

Toti au ceva de spus despre Revelionul asta,despre Craciun.Eu nu vreau sa va zic,na.
Dar pot sa va zic ca week-end-ul ce a trecut am dormit aproape 30 de ore...eram obosita.Asa ca va puteti imagina cam cate am facut eu de sarbatori de am putut sa dorm atat. (nu am luat somnifere...desi cateodata ar fi bune :D )

Ieri am ajuns la 12 fara 10 la birou.M-am trezit la 10:30 ca nu a sunat ceasu'.Nu s-a suparat nimeni pe mine..doar e adoua zi de munca din an,ma obisnuiesc iar cu orarul.Telefonul de la firma abia suna,pe o parte e bine,mai multa liniste.Si cel putin acum nu imi mai canta.Anu' trecut (cum suna...defapt pot la fel de bine sa zic "acum 2 saptamani") imi canta melodia care se aude cand pui pe Hold.Era sa fac "stop in piept" de vreo 3 ori...nimic grav,mare chestie sa mori.Imaginati-va cum stati voi calmi,nu se aude nici musca...si deodata "ti li li li li li li li" !!! Acum si-a revenit.A primit ca cadou (da stiu...cacofonie) multe perechi de palme sa-si revina.N-a mai cantat...probabil intrase in spiritul sarbatorilor :D.

Ma joc Ikariam.E ceva gen Travian doar ca arata mai bine.Am 3 colonii pe 3 insule,trebuie sa mai fac pe o insula.Daca va jucati stiti cum sta treaba.Dureaza cam mult sa fac upgrade la toate cladirile...dar arata bine,isi schimba putin infatisarea cand ajung la nivele mai mari.Jucati si o sa vedeti (PS daca vreti sa jucati ,jucati in lumea Alpha,ca daca aveti nevoie de ajutor puteti sa ma contactati :) ).

Hai ca ma bag sa ma joc pe un site...ca m-am plictisit...si n-am chef nici sa aberez :)

Am zis.

PS: am avut o vacanta verde :D

No comments: