Just woke up from a thousand dreams ...



Nu pot spune daca doar eu trec prin asta sau pentru ca nu cunosc senzatia tuturor visatorilor, dar despre a mea pot spune ca este cel mai ciudat fact din viata ... Visul meu este compus din mai multe vise, uneori atat de multe incat daca ma concentrez a'mi aminti de unul, imi amintesc de altul de care nici sigur nu sunt daca l'am visat in seara respectiva.. Mi se intampla in fiecare seara in care adorm tarziu, mi se intampla atunci cand adorm cu mintea departe, mi s'a intamplat aseara..
N'ar fi un lucru rau de mi s'ar intampla in fiecare seara, nefiind nevoit sa adorm tarziu, pentru ca daca ar fi dupa mine, visele ar fi singurele vieti in care ai putea face ce vrei, depinzand de regulile stabilite de acestea ... "Dream until your dream comes true".

No comments: