Am i alone here ?

Si cica eu am autori pe blog...iar unul dintre ei,mai exact GreenHeaven,are si drepturi de administrator....si cu toate astea nu vad nimic schimbat.Ca sa nu mai zic de articole.Ca publica si ei cand isi aduc aminte.
Ba baieti,voi dormiti si va jucati dota tot timpul si nu aveti timp sa intrati 5 minute sa postati ceva ? (chiar daca e legat de dota....)

Se pare ca practic sunt singura.Cele mai multe posturi sunt ale mele...dar de ce nu ar fi....doar eu am facut blogul asta,eu l-am modificat....eu il administrez.
Am sa le propun astora de la blogger.com sa fac inca o functie pentru bloggeri.Nu imi vine nici una in minte care sa fie cat de cat scurta,dar sigur include cuvantul "lenes".

Da ma,se pare ca sunt singura.Vreau sa caut un patch pentru diacritice.Parca suna a romaneste cand ai diacritice,nu a o limba de balta.
Vreo sugestie ?

2 comments:

Anonymous said...

http://secarica.ro/html/ro_keyboard.html

Olive said...

merci de link...dar jur ca ma pierd pe site-ul ala :)