Mai rau ca la coada de pui avicola din '88

Oooo ce dimineata de cacat am avut.
M-am trezit ca omu' la 8 jumate,ca sa am timp sa plec din casa la 9 (ma misc mai greu).Am zis ca nu prind aglomeratia de la 9 jumate daca plec devreme...si am plecat la 9 de acasa.Ies pe poarta si cand sa incui realizez ca n-am playerul (damn!) si ma intorc sa-l iau (de obicei sun pe cineva din fata portii sa mi-l aduca,azi n-am avut pe cine),ies iar pe poarta si incui (Asta nu e de bine,nu trebuia sa ma intorc!Pot trai fara muzica o ora pana la munca!....sau nu !!).Ajung in statie,urc in masina si raman pe trepte,era full.Ajunge masina la George Cosbuc si cobor,era atat de aglomerat,o coada mai lunga ca cele de la alimentara din '88(imi povestea si mie mama).O coada de masini atat de mare,incat eu pe jos am ajuns la Unirea...masina in care eram eu...nu.
Ma intrebam de ce e asa aglomerat."Iar lucreaza astia la sosea?Au innebunit!"

Papagalul din intersectie a fugit in masinuta lui,sa nu-l ploua.

Era sa fac si o baie,a trecut unu' cu viteza printr-o balta mare,noroc ca intre mine si idiot era o masina parcata,m-am adapostit.Dar o sa-si gaseasca el frigiderul plin >:) .

Ajung la Unirea,la trecerea de pietoni,ma uit putin si observ ca nu trece nici o masina dinspre Constitutiei....era inchis drumul."De ce e inchis?Nu vad pe nimeni acolo".Sunt multe casute,dar pentru ce....mai e pana pe 24,ziua nationala a trecut,mai e vreo sarbatoare pe care eu nu o stiu? (help)
Si ce-i cu atatea corturi de circ in parcul de la Unirea ?
De patinoar stiu,dar vine si circul acolo ?

Habar n-am ce se intampla...dar din cauza lor,niste idioti ....traficul e de cacat inclusiv la ora 9 dimineata.Eu sunt revoltata,dar ma intreb aia care au masina ce naiba fac ?

Daca ar face parcari multe si mai ieftine ,si ar da amenzi pentru parcarea neregulamentara de sa-i usture si-n cur cand platesc,pun pariu ca ar fi extrem de liber pe toate strazile din oras.

Dar de ce sa faca ei ceva util....doar suntem tara tuturor posibilitatilor (america e mic copil pe langa noi...cine mai are taxa pe apa de ploaie in afara de romania?)....de ce sa nu se scarpine ei cu mana stanga la urechea dreapta si invers?


O tara de idioti....in care cu fiecare zi ce trece ma face sa imi para rau ca nu am ramas in afara granitelor.

No comments: