Doamne cati ratati pe lumea asta

"ianuarie 2009! Ei doresc sa se descotoroseasca de Messenger-ul gratuit. O groaza de oameni au fost deja stersi. Click dreapta pe grupul tau de prieteni din lista de Messenger si click Send Instant Message to all group si trimite acest mesaj tuturor. Fiecare persoana care va primi mesajul, va avea o semnatura si nu va fi sters! Acest mesaj este trimis de presedintele Yahoo Jay Rusell… aici este presedintele Jay Rusell: imi pare rau sa va anuntz ca Yahoo a ajuns la maximum de nr. de persoane. Dak vrei sa pastrezi contul tau gratis trimite mesajul acesta la totzi din lista ta. In acest mod vom shti care sunt folosite si care nu, le vom sterge…!E adevarat.....am vazut azi pe pro tv....scz cei cu dnd brb sau altele."


Hai frate ...primesc mail/mass cu mesaje de genul in fiecare saptamana de vreo 7 ani incoace.Adica de cand mi-am facut primul meu id de Yahoo.
Ce pula mea sunteti asa ratati ca ma scoateti din minti cu mesajele astea ??
V-am mai spus o data!! Sunteti o turma de oi baaaa....Daca Jay Russel sau care pizda masii e presedintele Yahoo ,vrea sa stearga id-urile ca sa isi plateasca oamenii "partea lor" nu va da voua mass (in romana sau engleza sau indoneziana) ca sunteti voi importantii curului meu,va sterge direct.Nu sta la discutii!Si nu exista "semnatura" daca trimiti mass-ul ala,e un mare idiot ala care a scris asta in textul ala.
Mass-urile astea le da un idiot (ca nah...idiotii au mereu idei proaste) si se amuza cum o turma mare de prosti face ce a scris el in textul ala.

Prosti bah....prosti!!!!

N-am vazut prosti mai multi ca in Romania asta! (si ma doare bah ca si eu stau in tara asta)

Incetati sa poluati "aerul" cu mesajele astea de cacat....sau alea cu ghicitorile curului si "o sa ai 23497832 de ani de ghinion daca nu dai mass-ul asta mai departe"....si cu Rares care e nou-nascut de 4 ani...mai lasati-ma dracu' in pace cu mass-urile astea,numai idiotenii si gargauni aveti in creierele alea confiate.


Mi se rupe de mass-urile astea.

Sper ca m-ati inteles! (ati inteles pe dracu'....ca de 3 ani va tot zic ca sunteti prosti dar nu ma credeti).

Hai ca ma enervez asa de la prima ora pentru nimic,ca tot prosti ramaneti si dupa ce cititi asta(daca cititi).

Am zis!

1 comment:

Ramona said...

ba...idiotii tre sa aiba idei,bune sau proaste,nu conteaza.D-aia sunt idioti.nu te mai obosi,oricum "idiotii" nu o sa te bage in seama si vor continua sa trimita mass-uri...cel mai simplu->ignore...pentru ca astfel de idioti nu au ce cauta decat in listele altor idioti.hai te pup bre