Despre mine

~imi place sa fac prajituri
~imi place sa rad de necaz
~imi place sa plang de fericire
~imi plac lucrurile simple
~imi place culoarea verde
~as vrea sa ajung la un centru de donare sange pana la sfarsitul anului
~imi place sa reciclez hartia
~imi place sa fiu organizata si sa am lucrurile aranjate in asa fel incat sa le gasesc repede
~imi place sa ma dau cu snowboardul
~imi place sa beau ciocolata calda
~imi plac fructele si botoseii de casa de diferite forme haioase
~imi plac brazii (chiar daca eu am unul de plastic)
~as vrea ca oamenii sa recicleze mai mult...si sa le pese mai mult de mediul inconjurator
~as vrea ca atunci cand este ziua pamantului oamenii de pe intreaga planeta sa stinga toate luminile din casa(este benefic lumii.....1 minut salveaza atata electricitate cat poate fi alimentata o casa timp de jumatate de an)
....dar ce sa stie ei....
~as vrea ca atunci cand ploua sa nu imi mai fie frica de tunete
~as vrea ca fiecare film horror sa se termine cu o animatie (nu mai o ia imaginatia mea razna in felul asta)
~as vrea sa calatoresc prin lume si sa gust din fiecare fruct specific tarii(in special vietnam)
~mi-as fi dorit sa stiu sa cand la chitara si sa fiu un dansator bun
...si cam atat....

tu ce poti sa imi spui despre tine ?




John Lennon - Imagine

No comments: