Kopi Luwak

Kopi Luwak este numele unei cafele,dat dupa numele animalului Luwak.
Va intrebati oare ce legatura are animalul cu cafeaua.
Va raspund imediat.

Luwak este un animal care seamana cu o pisica salbatica.El traieste pe plantatiile de cafea pentru ca acolo este sursa lui de hrana.
Ce mananca el ? Pai boabe de cafea,le alege pe cele mai bune.Nu stiu cum...probabil intuieste.
Animalul mananca boabele de cafea,sunt digerate (parcurg tot procesul de digestie) si apoi animalu' se caca.

"In timpul digestiei,boabele se lipesc unele de altele,formand o masa solida asemanatoare unui baton de cereale" -asa scrie intr-o revista- Iar replica mea este : Sa mananci tu cu ma-ta batonul ala de cereale!

Imaginatia mea e uimitoare iar pe mine gandul ca beau cafea pe care a cacat-o un animal ma dezgusta.Ce daca e curatata si mai stiu eu ce ii fac,animalu' ala s-a cacat boabe intregi de cafea si altii au "cules" mormanele si le-au lasat la uscat,apoi le-au prajit si au facut cafea.Ce gustos suna !!

NOT !!!

Ei compara cafeaua cacata de luwak cu mierea digerata de albine.
Pai bah...albinele alea nu mananca si alte rahaturi de pe jos,albinele se hranesc numa' cu polen si-atat! Si in plus albinele vomita mierea nu o caca !

"Batoanele de cereale" cacate de luwak sunt Made in Indonezia,dar se gasesc si in Insulele Filipine unde se numesc Kape Alamid.Un kilogram de cafea Kopi Luwak costa doar 600 dolari (~460 euro).


Imagine de prezentare :





Sa o savurati cu placere !

3 comments:

VdG said...

Cred ca e mai scumpa de 230 euro. Plus ca tocmai substantele din stomacul lemurului (eu asa stiam) fac boabele mai gustoase.

Olive said...

sa bei tu cafea daia :)....eu nu beau.....
--my bad.....am zis 1 kg si am scris pretul de la juma de kil.... :)...thnx :)

VdG said...

As bea.........de murit nu cred ca mor. Acu' io n-as da mai mult de 5 ron pe cafea. aaa....plm