Descult incaltat

Shuzii astia sunt misto.Arata funny,dar pot fi incomozi pentru cei ce nu suporta nimic intre degetele de la picioare.Eu una am shosete de iarna cu degete,sunt foarte funny :) .
N-am vazut pe nimeni sa poarte asa ceva (ma refer la televizor) ca pe strazile noastre n-am vazut.Nu stiu daca a-ti observat, alergatorii (joggerii sau cum le zice) au adidasi cu talpa groasa,asa ca pentru Bucuresti.Imaginati-va un tip/tipa,in shuzi dastia cu degete,in parcul Carol sa zicem...alearga el/ea ce alearga si apoi da de o portiune pe care nu o poate ocoli,si sunt pietre.....Eu deja imi imaginez cum el/ea alearga pe pietre alea ca pe carbuni incinsi si au spasme si crampe.Cred ca m-as tavali pe jos de ras :)))



Cine a incercat shuzii sa imi zica si mie...mi-as lua o pereche pe post de shoshoni de casa ca sunt cauciucati si nu alunec pe gresie :D

2 comments:

Ramona said...

mie nu mi s-ar potrivi din simplul motiv ca al doilea si al treilea deget sunt mai lungi decat primul si deci,nu ar incapea acolo:) poate doar sa-mi ia producatorul mulaj dupa picior:)) oricum sunt funny

Olive said...

:D i know they are funny :D....