Ce-am cautat eu la targul de carte.....

Am uitat sa va povestesc ca am fost la targul de carte de la Romexpo.Nu in vizita,am fost colaborator.
Am facut si treaba,am si ras,mi-am facut prieteni noi....am facut misto.Caterinca mare.
Sa va povestesc de ce am ras (una din multele episoade de ras): eram la usa principala verificam oamenii daca au ce trebuie ca sa intre la targ (bilet/legitimatie/invitatie).Si cum stateam noi acolo (vro shasa la numar) ete ce da Tuca sa intre.Sormea ii pune mana in fata ,genu' bariera,si ii zice : Biletu'!
Tuca a zis ca n-are si a intrat ca bou'.Sormea tot tipa dupa el ca ii trebuie bilet,ala se oprise la 3 metri de usa principala (in interior) si se intoarce un papagal si ii zice soramii :
>Auzi domnisoara ,da' tu stii la cine ai tipat ?
Sormea : Nu ma intereseaza.Daca nu are bilet nu are voie sa intre.Sa se intoarca sa-si ia bilet.
Papagalu' : Sa stii ca e Marius Tuca!
Sormea : Asa si ? Am zis ca nu ma intereseaza !

Papagalu' a mai zis ceva in timp ce pleca (a vazut ca nu se pune cu nebuna) dar nu am auzit ce.
Ceilalti colegi de breasla ai soramii (eu,Daria,si cine mai era acolo) muream de ras ca nu se oprea din comentat.
Adevarul e ca a fost nesimtit.Doar nu dadea faliment pentru 3.5 RON cat costa biletu'.
Au fost altii mult mai apreciati/cunoscuti ca el care si-au luat bilet : Dan Puric,Sergiu Nicolaescu,Iurie Darie,Bogdan Albulescu,Iliescu,etc.
Si mai vorbim de bun simt in tara asta.Pana la urma te pishai pe el de bilet,bunul simt conta.Si la astfel de evenimente se observa cine il are si cine nu.Iar Tuca e un ghertoi si jumatate la faza asta.In plm ca nu murea daca dadea 3,5 ron pe bilet.Iar in caz ca papagalu' asta nu stie,cam atat si chiar mai putin este pensia unor femei din Maramures.

....schimb ideea ca ma enervez cand imi aduc aminte de ratatu' asta.....

Asa...cum ziceam.......m-am plimbat prin targ,am facut turul de o(r/n)oare.Nu m-a impresionat nimic atat de tare incat sa imi cumpar ceva.Mi-au placut cateva carti,nu mai stiu la ce editura erau expuse.Erau vreo 3-4 carti,foile erau din hartie facuta manual,iar pretul era piperat rau de tot.....de la 5000 euro in jos.Si erau la reducere.Aratau bine dar eu nu as da atatia bani pe o carte.Chiar daca o fi de colectie si va fi mai valoroasa peste multi ani. :) Sa dea bani cine are...eu n-am :)

In afara de fazele de cacat cu unii oameni care se cred importanti,a fost misto.Astept si anul viitor sa merg :)


Am zis!

No comments: