Teambuilding

Definitia este "consolidarea si crearea relatiilor intre angajatii unei firme,lucrul in echipa,etc".
Bunnn....
Pentru un eveniment de genul se poate apela la o firma specializata sau se pot creea grupe si fiecare grup propune o activitate.
Chestia asta o face si firma la care lucrez impreuna cu o alta firma.Si suntem 3 grupe de cate 3,avem ceva activitati....doar Claudia si Mihai stiu toate activitatile (ei sunt administratorii firmelor si ei au organizat si au centrazilat activitatile in asa fel incat se le putem face pe toate in 3 zile).

V-as spune si ce activitate am pregatit impreuna cu cei din grupul meu dar e posibil ca persoanele din firma sa mai traga cu ochiul la ce scriu eu pe blog.Va spun cand ma intorc,promit !

Ma intreb oare cat se vor consolida relatiile intre cele 2 firme si intre angazatii fiecarei firme in parte ?

Nu pot decat sa astept sa vad ce se intampla....maine plecam si ne intoarcem duminica.Daca nu sunt foarte obosita duminica seara o sa va postez cate ceva din mica excursie.

Va salut si wish me luck (am nevoie,am ceva divergente cu cateva persoane din firma,sper sa se rezolve).

No comments: