Teambuilding 2

Da,evident ca m-am intors din teambuilding.
Sormeo in caz ca citesti articolul : Teambuilding NU este un hotel ! (feel free to laugh,i know i did).
Nu ma asteptam sa fie atat de ok.I-as da un 8,5 pe o scara de 1 la 10.
Am avut 3 activitati propuse de 3 echipe.Una din activitati era vineri dar a fost mutata duminica,iar celelalte 2 au fost conform programului.
Una din cele 3 a fost o petrecere,unde am primit note de -5 ,-4 si -2 (da...sunt cu minus) ...n-a inteles nimeni notarea asta.Si dupa 3 runde de dans haotic si cateva minute bune (cred ca o ora) de caraoche (stiu cum se scrie corect) unde am cantat alaturi de alte 2 fete dragute si fara voce,la fel ca mine.....castigatorii au fost organizatorii,participantii au primit diplome de suflet (am sa scanez maine sa vedeti ce scrie pe ele,eu una am ras cand am citit).
Am fost si la Pestera Dambovicioara si la cetatea Rasnov,si am tras si cu pusca la tinta.O pusca de antrenament cu bile de poli-ceva (plastic ...zic eu) si fara recul.M-am descurcat bine dar as fi vrut sa fie paintball,ar fi fost mult mai fun :D.

Maine am sa pun si cateva poze din excursie.Sunt niste peisaje superbe.

"Ce frumoasa-i tara mea!"

6 comments:

Olive said...

in paranteza scrie ca stiu cum se scrie corect...si de trasul cu pusca la tinta nu e vorba de tir....eram in padure cu un instructor si o tinta la 3 metri...deci e tras cu pusca la tinta :D....o sa iti arat si de ce am scris caraoche si cum arata "trasul cu pusca la tinta" :)

Ramona said...
This comment has been removed by the author.
Olive said...
This comment has been removed by the author.
Olive said...

mda.....am scris de la inceput ca STIU CUM SE SCRIE...era mai funny scris asa....nu a modificat nimeni articolul...si in al doilea rand nu's o ratata sa nu stiu ca sa scrie karaoke sau sa nu stiu ce e ala tir.....si asa informativ : eu nu scriu un articol despre ceva important fara sa am ideile puse in ordine,iar daca se intampla sa am lapsus nu postez articolul sau caut pe google......si ba da....ai fost rea cu comentariile astea !

Ramona said...
This comment has been removed by the author.
Ramona said...

le-am sters ca oricum nu-si aveau rostul...oricum esti genul de om care nu recunoaste niciodata cand greseste.doar asta am vrut sa demonstrez nu ca esti proasta,pt ca stiu ca nu esti.just think about that!