Revista presei

In fiecare zi primesc cel putin 5 reviste...toate despre moda,feshan,cum sa te imbraci sclipicios si scandaluri.Azi m-am hotarat sa le rasfoiesc putin sa vad cine ce mai scrie.....nu de alta dar nu mai am ce face si ma cam plictisesc.....

1.Laura Andresan se autointituleaza Profa' de sex.Pai parca stiam eu un articol unde diverse vedete erau intrebate ce e ala blowjob si ea a zis ca nu stie.....Acum cica vindeca impotenta.Mda...si porcii zboara.
In aceiasi revista Story scrie ca don'soara Cristina Spatar vrea sa se razbune si ca nush ce model/manechina vrea sa o distruga.Tu,Cristino mama,esti distrusa de la mama natura.....

NEXT

2.Cosmopolitan.....Articol : "Pana unde merge prietenia" ,"Cosmo [...] iti spune unde ai gresit pe parcursul relatiei" - Hai ba ma lasi,de unde cacat sa stiti voi unde am gresit eu intr-o relatie cu unul din prietenii mei...nimeni nu poate sti asta decat cel care a comis greseala.Restul isi pot da cu parerea pentru ca sunt necunoscatori in cauza.Si chiar si aia spun niste aberatii cateodata doar asa ca sa nu taca.Vedeti-va frate de prietenii vostri ca pe ai mei stiu eu cum sa ii iau si cum sa le vorbesc...ca doar sunt ai mei,nu !?
Revista asta e plina de "sfaturi"...cum sa te machiezi cum sa te imbraci ,ca sa fii in trend.Machiajul e atat de colorat incat poti lejer sa spui ca faci parte din familia perusilor iar tzoalele sunt toate in trend.Da' nu scrie nicaieri ca ar trebui sa te imbraci cum te simti tu bine si ca hainele nu trebuie sa arate ca puse pe un umeras.But it doesn't matter atata timp cat esti in trend ! ;)
Alt titlu la fel de "in trend" : "Ador sa cheltuiesc" ...evident ca pe tzoale si porcarii.....

3.Alta revista....

mai tarziu...acu ma duc la training >:P

UPDATE : kinda borring...nimic din ce nu stiam :)

No comments: