Iubitul meu

NU...va inselati...nu e vorba de iubitul meu actual,nu vreau sa va povestesc despre el :) ,nu acum.
E vorba de iubitul meu dintotdeauna ;;), si anume Johnny Depp.
De curand a fost votat de cititoarele revistei Cosmopolitan (iar reclama) "Cel mai sexy barbat din lume". Tin sa mentionez ca sunt cea mai happy.Dintotdeauna mi-a placut de el,mai ales in Edward omul foarfeca.

Va las si topul,in caz ca preferatii vostri sunt in lista....si daca sunt mesajul meu este "SAC SAC SAC !!!!!!!!!!!"


1. Johnny Depp, 45 (LOVE HIM)
2. George Clooney, 47 (hmm...)
3. Jake Gyllenhaal, 27 (nu imi place de el)
4. Daniel Craig, 40 (asta e noul James Bond parca,oricum nici de asta nu imi place)
5. Brad Pitt, 44 (e frumusel...)
6. James McAvoy, 29 (are zambet dragut)
7. Justin Timberlake, 27 (de asta imi place)
8. Will Smith, 40 (nebunu' din padure,e tare omu')
9. David Beckham, 33 (imi plac doar tatuajele lui)
10. Wentworth Miller, 36 (:-s pacat ca e gay in pana mea )
11. Christian Bale, 34 (asta are fata de psihopat,nush de ce....a jucat si in American Psycho)
12. Jonathan Rhys Meyers, 31 (are ochi frumosi)
13. Take That: Gary Barlow, 37,(nu)
Mark Owen, 36, (tot nu)
Howard Donald, 40,(tot nu ramane)
si Jason Orange, 38 (inca o data nu)
14. Ashton Kutcher, 30 (nu prea..)
15. Dermot O'Leary, 35 (prea are fata de puscarias)
16. David Tennant, 37 (arata constipat...)
17. Patrick Dempsey, 42 (de el imi place)
18. Clive Owen, 44 (nush cine e asta,da' nu prea imi place fata lui)
19. Pierce Brosnan, 55 (batran dar bun)
20. Mark Ronson, 33 9nu)
21. Gordon Ramsay, 41 (e urat al naibii)
22. Russell Brand, 33 (asta e nebunu' de a prezentat EMA ,parca EMA,imi place de el)
23. Pharrell Williams, 35 (da si nu prea)
24. Ryan Reynolds, 31 (asta e fain ;;) )
25. Olivier Martinez, 42 (merge)

In concluzie tot Johnny Depp ramane favoritul meu all time :D

4 comments:

VdG said...

Frate cat de gay esti :))

Olive said...

Forever Gay !...dar un gay happy si in love :P

Anonymous said...

si io nu sunt prin topuri ? :((

Ghumitza said...

Christian Bale rulz! Love him!! :X:X:X:X