I'm back

Fanii mei ! M-am intors,fara prea multe forte pentru ca inca se simte oboseala de week-end.Tin sa va anunt ca m-am plimbat al dracului de mult doar asa ca sa am cu ce sa va oftic pe voi !Numa' ca n-am facut poze,nush de ce,mereu zic ca fac poze multe,umplu cardul aparatului,si canci....abia daca fac 10 poze....poze in care nu stiu daca apar de 2 ori singura.


...am sa continui alta data postul...acum am ceva mai important de spus.....dar in postul urmator....


continuam.....


Cum ziceam...in week-end m-am distrat,am fost in plimbari prin oras si pe la oameni.Sper ca nu am terorizat pe nimeni.Mi-am luat jocuri pentru ps2.
Am Naruto...si vreau sa joc story mode,problema e ca nu inteleg nimic din ce ar trebui sa fac.Ca sa stiu asta nu trebuie decat sa invat japoneza.Floare la ureche !
Aaaaaa...am si Warriors Orochi 2,e cu lupte,cu ninjalai,e foarte tare.Mie imi place.Ai cateva categorii de luptatori (Samurai,Wei,Wu,Orochi si inca unu care imi scapa) si cu fiecare echipa ai un alt story.

Am vorbit cu un prieten si imi face rost de Naruto (sunt 3 jocuri diferite) si o sa mi le aduca joi sau vineri,abia astept.

Am vorbit cam mult acum....pana data viitoare ... Learn to miss me !

(ptiu da' ce modesta sunt)

No comments: