Teorii de tot cacatul

As fi vrut sa va povestesc despre filmul 3D pe care l-am vazut aseara...dar cred ca nu o sa am timp pentru ca azi,teoretic,vom fi inghititi de o gaura neagra.
Dezvoltand acest subiect aseara impreuna cu niste amici si Peri...am ras de ne dureau burtile!
Ce spun oamenii e cam ilogic...si ce spun savantii e nesigur si incert.Daca ei nu sunt siguri ca se va desfasura bine experimentul(parerea mea e ca ii mananca in cur ....dar fie) de ce dracu' il mai fac.Probabil raspunsul ar fi DE FUN !!
People nu sunteti in Dexter's Laboratory sa se rezolve totul in 10 secunde.De 15 ani fac ei chestia asta si nu stia nici dracu'...i-a mancat in cur sa dea veste in lume ca sa se panicheze oamenii.

Oricum sunt niste teorii cam de cacat..dar in fine.....
Haideti sa va arat un filmulet....simulari si alte cacaturi dastea :D (va dau doar un video...la celelalte uitati-va daca aveti chef.

Video 1 :




Ne vedem in Rai ...sau Iad................dupa caz ;)



Update : Si Google o sa moara !

3 comments:

Anonymous said...

Bai, cum ii spuneam si Ramoei, sfarsitul lumii a venit deja. Uita-te putin afara. Pot sa comentez, nu?

Olive said...

poti sa comentezi,da.al dracu' sfarsitu' asta al lumii arata excelent de bine :))......

VdG said...

Mersi, da' m-am razgandit. Nu mai comentez :)) peace