Desene animate

Ieri am auzit theme song-ul de la un desen animat pe care il urmaream cand eram mai mica (nu ca acum as fi mai mare...), si m-am gandit sa scriu o serie din desenele animate pe care le urmaream acum cativa ani.

1.Preferatul meu pe la varsta de 4-5 ani era Sandy Belle.Saraca mama a ramas cu sechele,si acum stie pe dinafara theme song-ul animatiei :




2.Captain Planet imi mai placea mult :

Intro :



Theme song :




3.Testoasele Ninja





4.Sailor Moon :




si Sailor Moon partea a doua :



5.Cartea Cartilor.

Din pacate nu am gasit nici un video.Dar imi amintesc ca era cu un baiat si o fetita Chris si Joy,si robotelul Memo.


Alte serii de desene la care m-am uitat au fost : Power Rangers,Chip & Dale,Looney Toones,Tom & Jerry.
Si filmele de desene animate imi placeau : Cenusareasa,Print si cersetor,Regele leu,Atlantida,Mulan,etc.
Si filmele animate din ultimii 5 ani mi-au placut mult: Finding Nemo,Wall-E,Space Chimps,si celelalte.

Daca stau bine sa ma gandesc de cand s-a terminat cu Sandy Belle nu am mai avut un favorit,dar mi-au placut toate desenele animate.


Voua ce desene animate va placeau cand erati mai tinerei ??

2 comments:

Anonymous said...

huhuuuu....si cate ar fii .....am ales 3 ...da sunt mult mai multe
1.http://www.youtube.com/watch?v=vWS-OiHxKto

2.http://www.youtube.com/watch?v=tW8JKCouIA4 (da nush sigur daca erau in limba asta)

3.http://www.youtube.com/watch?v=m4SeJ33j8DQ (dau o bere persoanei care stie cartoonu ,tare mic mai eram,si ma oftic ca nu pot sa fac "rost" de ele...)

Olive said...

LOOOL cat de vechi sunt !