Bucharest City Chalenge

Oficial I DON'T GIVE A FUCK ABOUT B.C.C. !!! Din cauza unor ghertoi care vor sa se dea ei mari si tari ca stiu ca conduca,sa se intreaca si sa castige un mini trofeu ,traficul din oras e....infernal...e un dezastru total.Papagalii aia din mijlocul intersectiei se joaca de-a dirijatul circulatiei "Hai sa dau si eu din maini ca parca mi-au amortit" ,si se apuca sa faca niste miscari de rotiri de brate cum faceam eu in generala la ora de educatie fizica.
Azi am zis si eu ca daca plec la 9 de acasa pana la 10 sunt la birou,da' de unde.Am stat 30 de minute in statie sa iau masina pana la Unirea,ca apoi sa aflu ca nu e nici o masina la capatul liniei si ca toate sunt blocate pe traseu,apoi am luat un taxi......nenea ala a incercat sa mearga pe artere secundare dar fara sanse sa fie ceva mai liber,pentru ca , in mod surprinzator, nu era singurul sofer care a crezut ca va fi mai liber si se va circula mai bine.Si am cam intarziat si la munca,da' n-are nimic.
De maine vin pe role la munca,sau cu bicicleta.......sper sa nu ma razgandesc pana maine.
Si asa cred ca o sa se inmulteasca biciclistii si rollerii de maine,de scuteristi si motociclisti nu mai zic,aia sunt cei mai fericiti.


Ne vedem pe role !
Am zis !

No comments: