prea mult....

E ceva vreme de cand nu am scris....ar fi trebuit.....

Pentru inceput.... am fost la Armin Only la Arenele Romane.Am prins un loc destul de bun,am baut cateva beri (cred ca 3 heineken la 0.33 - cam scumpa) si m-a plouat timp de 2 ore si jumatate.Uda pana la piele si cu hainele lipite de mine dansam si tipam cat ma tineau plamanii,nu conta ca poate telefonul si aparatul foto se pot strica de la atata apa,la fel cum s-au ars ledurile de la panourile din stanga si dreapta scenei,eram doar eu si Armin ! In jurul orei 4 dimineata am plecat spre casa,incepusem sa ma simt rau si tremuram incontrolabil.Ajunsa acasa m-am schimbat repede si m-am tolanit sub pilota (inca ma invelesc cu ea...e un fel de obsesie) si in 10 minute am si adormit.Cu toate astea show-ul a fost extraordinar si asteptam cu nerabdare sa se intoarca la noi.

No comments: