creepy...

Ocheiiiiiii!....cel mai ciudat lucru pe care l-am citit vreodata ca s-a intamplat in ziua in care m-am nascut eu(4.11.1987),l-am citit pe un site(un link trimis de vara-mea).Aproximativ 145 mii de oameni din intreaga lume au murit.Pe langa asta in 1987 s-au intamplat cateva mari dezastre naturale ;vreo 2 tornade si 2 cutremure mari.Toma din mine n-a crezut din prima,pana sa verific pe google sa vad cat de autentice sunt informatiile pe care le da site-ul respectiv,totul parea un mic bullshit....dar cu stupoare am descoperit ca sunt date exacte.

Bineinteles ca m-a facut curioasa....si am dat un search cu datele de nastere ale prietenilor mei. M-am amuzat si eu nitel citind cate mortaciuni importante erau in listele alea....

FACT

Anul trecut cand sora-mea se zbenguia si dansa de ziua ei Gianfranco Ferrè murea.Sincer m-a bufnit putin rasul.....dar asta e viata si asta se intampla in fiecare zi....un copil este nascut si alti 150 mii mor. Suna fascinant de ironic !!!

PeSe : Va las si voua link-ul sa va amuzati : http://www.oneplusyou.com/bb/death

2 comments:

babyblond said...

buna...
si eu m-am nascut p 04.11.1987... exact asta faceam acum... cautam pe google ce s-a intamplat la aceasta data... si am dat peste blogul tau :-) iar de dimi ma gandeam sa imi fac si eu blog :-P

hai, bafta!
:-*

Olive said...

well...bafta cu blogu.

ps: weird ! n-am cunoscut pe nimeni sa fie nascut in aceiasi zi cu mine si acelasi an.daca zici ca esti nascut si dupa 6 seara...devine si mai weird decat e acum....